_
♥♥♥خنده بازار♥♥♥
 

ســـلــــامــــــ 

 

ببخشید آپ نکردم نبودم رفته بودم با دوستام  اردو مشهد

 

جاتون خالی نبود همینطوری زیاد بودیم به اندازه کافی   :|

 

نه بی شوخی ایشالله قسمت شما بشه 

 

  



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت17:16---10 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت23:52---8 بهمن 1393
زیارت قبول.....
پاسخ:مرسی عزیزم


zahra
ساعت23:08---6 بهمن 1393
ایشالا اگه خدا بخواد تابستون میرم یعنی خرداد ماه بعد کنکور خواهرم
پاسخ:بسلامتی :*


zahra
ساعت23:21---4 بهمن 1393
سلام.اجییییییییییییی خدا بگم چیکارت نکنه....دلم هوای مشهدو کرد یه دفه........
پاسخ:سلاممممممممممم....اخی عزیزم ایشالله قسمتون بشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, | 21:14  | A$AL |